fredag, mars 06, 2009


Er det bare jeg som er skeptisk til å kjøpe isen her? I og med at den bare selges her i Australia og i New Zealand, så er det kanskje ikke så mange som støter på problemet om man vil kjøpe denne isen eller ikke. Men, jeg hang over isdisken i søken om noe kaldt og forfriskende i dag, og jeg må si jeg ikke helt visste hva jeg skulle tenke da jeg så isen med navn Golden Gaytime. Jeg gikk for en Watermelon Frosty og Peach Ice Tea. Golden Gaytime får vente.

Vel, om du noen gang kommer over denne isen og kjøper den, har du "4 chances to have a gay time". Hvem vil vell gå glipp av det?
Enjoy.

4 kommentarer:

Arma sa...

LETT at det er det første jeg spiser i australia

Ingvild sa...

Skal nok ikke se bort i fra det nei. Hvis bare alle kunne unne seg en golden gaytime i ny og ne ;-p

Anonym sa...

Haha, spesielt navn :P

Anonym sa...

Det var et pussig "is-navn"! Hehe :-P